Vaša košarica je prazna.

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne trgovine Domače, domače, v lasti podjetja ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p. (ponudnik), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije (GZS) in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Podatki o podjetju

ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p.

Snakovška cesta 20

4294 Križe

Davčna št.: SI 46406760

Matična številka: 8289832000

TRR: SI56 0400 1004 8081 531 (odprt pri NKBM d.d.)

Telefon 031 386 955

e-mail: info@domacedomace.si

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

- jasno in nedvoumno določene cene (razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza)

- možne načine plačila,

- časovno veljavnost ponudbe ter pogoje in roke za odstop od pogodbe ter strošek kupca ob vračilu izdelka,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene

Cene v spletni trgovini Domače, domače so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe med ponudnikom in kupcem oziroma, ko kupec dobi sporočilo o statusu Naročilo potrjeno. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudnik si pridružuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Če izdelka trenutno ni na zalogi, ponudnik kupca obvesti o datumu dobave in mu izdelek zagotovi v čim krajšem možnem času.

Izdelki v akciji so na voljo po navedenih akcijskih cenah do razprodaje zalog.

Naročanje po telefonu ali preko elektronske pošte

Izdelke je možno naročiti tudi po telefonu: 031 386 955 (vsak delavnik med 9h in 16. uro) oziroma preko e-pošte na naslov: info@domacedomace.si. Vsebina sporočila naj vsebuje:

Ime in priimek

Naslov za dostavo

Telefonsko številko

Izbrane izdelke in količino

V primeru naročanja izdelkov preko telefona ali e-pošte je obvezno plačilo po predračunu (glej Načini plačila).

Načini plačila

Možni so sledeči načini plačila:

1. Po povzetju z gotovino - TRENUTNO NI MOŽNO!

Pošiljko se plača dostavljavcu ob dostavi.

OPOZORILO! V primeru, da stranka izbere dostavo preko Pošte Slovenije in plačilo po povzetju, Pošta Slovenije zaračuna stranki 1,05 € provizije za plačilo položnice, če je vrednost paketa do 98 EUR. Če pa znaša vrednost paketa nad 98 EUR (do vključno 501 EUR) pa je znesek, ki ga Pošta Slovenije zaračuna stranki 1,07% od vrednosti paketa.

Če kupec, ki je izbral način plačila po povzetju, pošiljke ne prevzame in ne plača, se to šteje za kršitev sklenjene pogodbe – ponudnik ima pravico sprožiti postopek izterjave.

2. Po predračunu na transakcijski račun podjetja ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p.

Izdelke je možno plačati po predračunu, ki ga kupcu izda podjetje ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p. na transakcijski račun (IBAN) SI56 0400 1004 8081 531, odprt pri ABANKA d.d.. Pri plačevanju preko Univerzalnega plačilnega naloga (UPN), je potrebno vnesti kodo namena GDSV ali OTHR, za referenco pa navesti št. računa. Pri plačevanju iz tujine, je obvezna navedba bančne kode (BIC) ABANSI2X.

3. S Paypalom

Z izbiro plačila preko Paypala boste preusmerjeni na varno Paypal stran, kjer boste zaključili plačilo na transakcijski račun podjetja ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p.

4. S plačilnimi ali kreditnimi karticami

Naročeno blago varno plačate s kreditno oz. plačilno kartico (Activa, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron) ob oddaji naročila preko spleta. Plačnik mora biti ista pravna ali fizična oseba, ki je lastnik kreditne kartice. Nakup z Maestro kartico lahko opravite le, če vaša banka dovoljuje spletne nakupe.

Storitev MasterCard SecureCode je na voljo vsem imetnikom kartic MasterCard in Maestro vseh bank sistema Activa. Storitev Verified by Visa pa je omogočena vsem imetnikom kartic Visa in Visa Electron.

Po potrditvi prejema naročila sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila ni mogoča, razen z odobritvijo podjetja ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p.

Izdaja računa

Po dostavi in plačilu naročenih izdelkov kupec na svoj e- naslov prejme račun v pdf formatu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Zahtevaj račun

Dostava

Naročene izdelke dostavljata DPD in Pošta Slovenije.

Stroški dostave so navedeni v spodnji tabeli:

   Vrednost nakupa      do 50 €      od 51 do 99 €       nad 100 €     odkupnina  
   Dostava – DPD      5,9€           5,5€    brezplačno      0€
   Dostava – Pošta      5,9€           5,5€    brezplačno    0€
   Brez dodatnih skritih stroškov!

Dostavna služba DPD zagotavlja kupcem zanesljivo in prilagodljivo dostavo.

Dostavljavec bo paket dostavil na izbrani naslov, pred dostavo bo kupca kontaktiral in se skušal dogovoriti za ustrezen termin dostave. V primeru, da ob predvidenem času dostave kupca ni na izbranem naslovu, se je možno z dostavljavcem dogovoriti za kasnejšo dostavo, za dostavo na drug naslov (v službo, do sorodnika ali soseda...). DPD bo tako paket dostavil skladno z željami kupca.

Pošta Slovenije nudi klasično in zanesljivo dostavo.

Poštar bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo nikogar, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom stranka prevzame v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.

Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo, a se razlikuje glede na posamezno dostavno službo.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Ponudnik, podjetje ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p., pri dostavi paketov sodeluje z zanesljivimi partnerji - Pošta Slovenije in DPD. Tako Pošta Slovenije kot DPD običajno dostavita paket naslednji dan oziroma dva dni po prevzemu paketa. V primeru morebitne zamude, nedostavljenega paketa oziroma kakrše koli napake s strani omenjenih podjetij, ponudnik ne more biti odgovoren za morebitno nastalo škodo, ki je nastala v povezavi s tem. Prav tako ponudnik ni odgovoren za primere, ko paket ni dostavljen zaradi višje sile. Ponudnik ni dolžan organizirati alternatvnih načinov prevoza v primeru zamude oziroma nedostavljenega paketa s strani partnerjev - dostavnih služb DPD in Pošte Slovenija.

V poletnem času si zaradi visokih temperatur in s tem povezane omejene obstojnosti in svežosti nekaterih prehrambenih proizvodov in izdelkov, ki so temperaturno občutljivi, pridržujemo pravico, da jih ne pošiljamo po pošti. 

Rok dostave

Naročeno blago ponudnik odpošlje v najkrajšem času od prejema naročila. Prizadevamo si, da paket dobite v najkrajšem možnem času in izdelke na zalogi največkrat dostavimo v roku do 5 delovnih dni. Čas dostave se lahko nekoliko oddalji v primeru, da je potrebno na določeni izdelek s strani dobavitelja čakati dlje časa, v primeru, da izdelka ni na zalogi oziroma v predprazničnem obdobju.

Če se slučajno zgodi, da izdelka ni na zalogi, ponudnik obvesti kupca o dobavnem roku po elektronski pošti ali pa po telefonu in zagotovi, da je naročeno blago dostavljeno v najkrajšem možnem času.

Če kupec paketa ne prejme v dogovorjenem roku, je ponudnika potrebno o tem obvestiti. Ponudnik se zavezuje, da bo po svojih najboljših močeh skušal ugotoviti, kje se paket nahaja in poskušal orgnizirati dostavo v najkrajšem možnem roku v okviru višine stroška poštnine, s katero se je kupec strinjal pri naročilu.

Vračila

Vračilo brez navedenega razloga

Če kupec želi brez razloga vrniti izdelke, mora o tem v 14 dneh od datuma prejema izdelkov obvestiti ponudnika preko e-pošte (info@domacedomace.si). Naročeno blago mora kupec nato v roku 30 dni od oddanega obvestila o vračilu, v originalni embalaži s priloženim originalnim računom poslati na sedež podjetja ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p., Snakovška cesta 20, 4294 Križe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Podjetje ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p. kupcu nato povrne celotno kupnino, vendar kupec nosi stroške, ki nastanejo z vračilom blaga (strošek vračila). Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o vračilu izdelkov. Vračilo kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Vračilo brez razloga ne velja za sveže sadje in zelenjavo!

Reklamacija

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikaciji naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov, napačne količine), mora kupec o tem obvestiti ponudnika preko e-pošte (info@domacedomace.si) v 15 dneh od datuma prejema izdelka ter v skladu z dogovorom vrniti dostavljene izdelke, katere bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neodprti in nepoškodovani.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan ali če v njem manjkajo izdelki oziroma kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu (DPD ali Pošta Slovenije). Kupec o tem obvesti ponudnika, ki se z dostavno službo dogovori, da prevzame paket v enakem stanju kot ga je kupec prejel, pri čemer mora kupec izpolniti še reklamacijski zapisnik. Ponudnik se zaveže, da bo skupaj z dostavno službo rešil reklamacijo v najkrajšem možnem času.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj bo jasno razviden,

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Zasebnost podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004). Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov, informacij, ponudb) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji, nepooblaščeni osebi. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije na straneh spletne trgovine Domače, domače so zgolj informativnega značaja in nikakor ne nadomeščajo nasvetov zdravnika, farmacevta ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako niso nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem z živili posvetujete s svojim zdravnikom ali farmacevtom.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@domacedomace.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.  ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Domače, domače in vse vsebine ter podatki objavljeni na njej (besedila, slike, grafični in video elementi) so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno kopirati, objaviti, prenašati ali distribuirati na kakršenkoli drug način. Blagovna znamka in logotip sta v lasti podjetja ELI, poslovno svetovanje, Uroš Pivk s.p.

 

Kaj drugi pravijo o nas
  • Na stičišču Alp, Mediterana, Panonske nižine in Balkana 

    odlične slovenske hiše ustvarjajo izvirna živila, jedi in pijače. 

    Različnost naravnih okusov sooblikuje gastronomsko 

    razpoznavnost Slovenije, prispeva k prizadevanjem 

    za zdravo prehranjevanje in vzdržni razvoj. 

    Izdelki s tržno znamko »Domače, domače« so 

    opredmetenje slogana »okusiti Slovenijo«! 

     

    Prof. dr. Janez Bogataj

  • Janez Bratovž

    ''V svoji kuhinji uporabljam sestavine slovenskega porekla vedno, ko je to mogoče, saj menim, da je njihova kakovost resnično vrhunska. Na spletni strani Domače, domače lahko najdete nekatere izmed unikatnih slovenskih gurmanskih izdelkov, ki so avtohtoni, ne boste jih našli nikjer drugje na svetu in jih tudi sam uporabljam v svojih receptih.''

    Janez Bratovž, restavracija JB

    Po oceni ''San Pelegrino'' je restavracija JB ena izmed 50 najboljših restavracij na svetu.

    Daily Meal je uvrstil restavracijo JB na 10. mesto na seznamu najboljših restavracij v Evropi.