Vaša košarica je prazna.

Kdaj prejmem svoje naročilo, če ga naročim še danes?

Naročeno blago se odpošlje najkasneje v roku 48 ur od prejema naročila. Navedeni rok začne teči po prejemu naročila do 15. ure še isti dan, po 15. uri pa naslednji dan. Prizadevamo si, da paket dobite v najkrajšem možnem času, zato izdelke na zalogi največkrat dostavimo v roku 3-5 delovnih dni.

Če se slučajno zgodi, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Ali lahko naročim tudi po telefonu?

Da. Izdelke lahko naročite tudi po telefonu: 031 386 955 (vsak delavnik med 9h in 16.uro), lahko pa kadarkoli pošljete e-pošto na naslov: info@domacedomace.si.

Vsebina sporočila naj vsebuje:

  • Ime in priimek
  • Naslov za dostavo
  • Telefonsko številko
  • Izbrane izdelke in količino

Če naročate izdelke preko telefona ali e-pošte je obvezno plačilo po predračunu ali s plačilno oziroma kreditno kartico (glej Pogoji poslovanja-Način plačila).

Med kakšnimi načini plačila lahko izbiram?

Možni so sledeči načini plačila:

1. Po povzetju z gotovino

2. Po predračunu (UPN nalogu)

3. S plačilno ali kreditno kartico

Kakšni so stroški dostave?

Vrednost nakupa

do 50 €

od 51 do 99 €

nad 100 €

odkupnina*

Dostava – DPD

5,9€

5,5€

brezplačno

0€

Dostava – Pošta Slovenije

5,9€

5,5€

brezplačno

0€

Brez dodatnih skritih stroškov!

 

Kaj pa, če naročenega izdelka ni na zalogi?

Vsi izdelki v spletni trgovini Domače, domače so popolnoma naravni, brez kemičnih dodatkov in ročno izdelani. Zaradi te butične izdelave je možno, da zaradi velikega naročila posameznega izdelka v nekem trenutku poide zaloga. Če se torej slučajno zgodi, da izdelka, ki ste ga naročili trenutno ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu in se potrudili, da naročeno dobite v najkrajšem možnem času.

Ali je v cenah v spletni trgovini Domače, domače vključen DDV?

Da. V vseh navedenih cenah je vključen DDV.

Kjer lahko preverim, ali je bilo moje naročilo pravilno oddano?

Po uspešno oddanem naročilu vam pošljemo povratni e-mail, da je vaše naročilo sprejeto, v njem pa boste prejeli tudi seznam naročenih proizvodov in končno ceno paketa.

V času dostave nas ni bilo doma in paketa ni nihče prevzel. Kaj sedaj?

V primeru, da ste izbrali dostavo preko Pošte Slovenije in vas v času dostave ni bilo doma, vam bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije (tudi v popoldanskih urah).

Če ste izbrali dostavno službo DPD in vas ob predvidenem času dostave ni bilo na dogovorjenem naslovu, se lahko z dostavljavcem dogovorite za kasnejšo dostavo ali za dostavo na drug naslov (tja, kjer se trenutno nahajate, do sorodnika ali soseda...). DPD vam bo tako paket dostavil skladno z vašimi željami.

Ali kupljeno blago lahko vrnem?

Če z izdelki niste zadovoljni, jih lahko brez razloga vrnete. O vračilu nas je potrebno obvestiti v 14 dneh od datuma prejema izdelka. Naročeno blago nato nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži v roku 30 dni od oddanega obvestila o vračilu, s priloženim originalnim računom pošljete na sedež podjetja. Najkasneje v 30 dneh od prejema sporočila o vračilu vam povrnemo celotno kupnino. Stroške vračila krijete sami.

V primeru reklamacije ali poškodovane pošiljke pa vam izdelke seveda povsem brezplačno in v najkrajšem možnem času nadomestimo z ustreznimi.

Ali so vsi izdelki v spletni trgovini Domače, domače slovenskega porekla?

S ponosom vam zagotavljamo, da so vsi izdelki, ki jih imamo v ponudbi, izdelani v Sloveniji, ročno so jih naredili slovenski pridelovalci iz slovenskih surovin. Redka izjema so surovine, ki pri nas ne rastejo (npr. kava).

Ali imajo izdelki v spletni trgovini Domače, domače ekološki certifikat?

Veliko jih ima, vsi pa ne. Vsi ponujeni izdelki so prvovrstne kakovosti, popolnoma naravni in izdelani v skladu z najvišjimi pridelovalnimi standardi. Vendar pa je pridobivanje ekoloških certifikatov precej drag postopek, zato se veliko pridelovalcev, kljub temu, da izpolnjujejo vse potrebne normative za pridobitev ekološkega certifikata, zanj ne odloči.

So moji podatki, ki jih zaupam spletni trgovini Domače, domače varni?

Zavezani smo k trajnemu varovanju vseh vaših osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004). Vaše osebne podatke bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov, informacij, ponudb) in ostalo potrebno komunikacijo. Vaši podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji, nepooblaščeni osebi.

Med pogostimi vprašanji ni odgovora na moje vprašanje. Kje lahko dobim več informacij?

Z veseljem vam bomo odgovorili na kakršno koli vprašanje po e-pošti: info@domacedomace.si ali po telefonu: 031 386 955. Lahko pa nam tudi sporočite vaše predloge, namige in komentarje.

 

Kaj drugi pravijo o nas
  • Na stičišču Alp, Mediterana, Panonske nižine in Balkana 

    odlične slovenske hiše ustvarjajo izvirna živila, jedi in pijače. 

    Različnost naravnih okusov sooblikuje gastronomsko 

    razpoznavnost Slovenije, prispeva k prizadevanjem 

    za zdravo prehranjevanje in vzdržni razvoj. 

    Izdelki s tržno znamko »Domače, domače« so 

    opredmetenje slogana »okusiti Slovenijo«! 

     

    Prof. dr. Janez Bogataj

  • Janez Bratovž

    ''V svoji kuhinji uporabljam sestavine slovenskega porekla vedno, ko je to mogoče, saj menim, da je njihova kakovost resnično vrhunska. Na spletni strani Domače, domače lahko najdete nekatere izmed unikatnih slovenskih gurmanskih izdelkov, ki so avtohtoni, ne boste jih našli nikjer drugje na svetu in jih tudi sam uporabljam v svojih receptih.''

    Janez Bratovž, restavracija JB

    Po oceni ''San Pelegrino'' je restavracija JB ena izmed 50 najboljših restavracij na svetu.

    Daily Meal je uvrstil restavracijo JB na 10. mesto na seznamu najboljših restavracij v Evropi.