- Kdaj prejmem svoje naročilo, če ga naročim še danes?
-
Naročeno blago se odpošlje najkasneje v roku 48 ur od prejema naročila. Navedeni rok začne teči po prejemu naročila do 15. ure še isti dan, po 15. uri pa naslednji dan. Prizadevamo si, da paket dobite v najkrajšem možnem času, zato izdelke na zalogi največkrat dostavimo v roku 3-5 delovnih dni.
Če se slučajno zgodi, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
- Ali lahko naročim tudi po telefonu?
-
Da. Izdelke lahko naročite tudi po telefonu: 031 386 955 (vsak delavnik med 9h in 16.uro), lahko pa kadarkoli pošljete e-pošto na naslov: info@domacedomace.si.
Vsebina sporočila naj vsebuje:
- Ime in priimek
- Naslov za dostavo
- Telefonsko številko
- Izbrane izdelke in količino
Če naročate izdelke preko telefona ali e-pošte je obvezno plačilo po predračunu ali s plačilno oziroma kreditno kartico (glej Pogoji poslovanja-Način plačila).
- Med kakšnimi načini plačila lahko izbiram?
-
Možni so sledeči načini plačila:
1. Po povzetju z gotovino
2. Po predračunu (UPN nalogu)
3. S plačilno ali kreditno kartico
- Kakšni so stroški dostave?
-
Vrednost nakupa
do 50 €
od 51 do 99 €
nad 100 €
odkupnina*
Dostava – DPD
5,9€
5,5€
brezplačno
0€
Dostava – Pošta Slovenije
5,9€
5,5€
brezplačno
0€
Brez dodatnih skritih stroškov!
- Kaj pa, če naročenega izdelka ni na zalogi?
-
Vsi izdelki v spletni trgovini Domače, domače so popolnoma naravni, brez kemičnih dodatkov in ročno izdelani. Zaradi te butične izdelave je možno, da zaradi velikega naročila posameznega izdelka v nekem trenutku poide zaloga. Če se torej slučajno zgodi, da izdelka, ki ste ga naročili trenutno ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu in se potrudili, da naročeno dobite v najkrajšem možnem času.
- Ali je v cenah v spletni trgovini Domače, domače vključen DDV?
-
Da. V vseh navedenih cenah je vključen DDV.
- Kjer lahko preverim, ali je bilo moje naročilo pravilno oddano?
-
Po uspešno oddanem naročilu vam pošljemo povratni e-mail, da je vaše naročilo sprejeto, v njem pa boste prejeli tudi seznam naročenih proizvodov in končno ceno paketa.
- V času dostave nas ni bilo doma in paketa ni nihče prevzel. Kaj sedaj?
-
V primeru, da ste izbrali dostavo preko Pošte Slovenije in vas v času dostave ni bilo doma, vam bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije (tudi v popoldanskih urah).
Če ste izbrali dostavno službo DPD in vas ob predvidenem času dostave ni bilo na dogovorjenem naslovu, se lahko z dostavljavcem dogovorite za kasnejšo dostavo ali za dostavo na drug naslov (tja, kjer se trenutno nahajate, do sorodnika ali soseda...). DPD vam bo tako paket dostavil skladno z vašimi željami.
- Ali kupljeno blago lahko vrnem?
-
Če z izdelki niste zadovoljni, jih lahko brez razloga vrnete. O vračilu nas je potrebno obvestiti v 14 dneh od datuma prejema izdelka. Naročeno blago nato nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži v roku 30 dni od oddanega obvestila o vračilu, s priloženim originalnim računom pošljete na sedež podjetja. Najkasneje v 30 dneh od prejema sporočila o vračilu vam povrnemo celotno kupnino. Stroške vračila krijete sami.
V primeru reklamacije ali poškodovane pošiljke pa vam izdelke seveda povsem brezplačno in v najkrajšem možnem času nadomestimo z ustreznimi.
- Ali so vsi izdelki v spletni trgovini Domače, domače slovenskega porekla?
-
S ponosom vam zagotavljamo, da so vsi izdelki, ki jih imamo v ponudbi, izdelani v Sloveniji, ročno so jih naredili slovenski pridelovalci iz slovenskih surovin. Redka izjema so surovine, ki pri nas ne rastejo (npr. kava).
- Ali imajo izdelki v spletni trgovini Domače, domače ekološki certifikat?
-
Veliko jih ima, vsi pa ne. Vsi ponujeni izdelki so prvovrstne kakovosti, popolnoma naravni in izdelani v skladu z najvišjimi pridelovalnimi standardi. Vendar pa je pridobivanje ekoloških certifikatov precej drag postopek, zato se veliko pridelovalcev, kljub temu, da izpolnjujejo vse potrebne normative za pridobitev ekološkega certifikata, zanj ne odloči.
- So moji podatki, ki jih zaupam spletni trgovini Domače, domače varni?
-
Zavezani smo k trajnemu varovanju vseh vaših osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004). Vaše osebne podatke bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov, informacij, ponudb) in ostalo potrebno komunikacijo. Vaši podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji, nepooblaščeni osebi.
- Med pogostimi vprašanji ni odgovora na moje vprašanje. Kje lahko dobim več informacij?
-
Z veseljem vam bomo odgovorili na kakršno koli vprašanje po e-pošti: info@domacedomace.si ali po telefonu: 031 386 955. Lahko pa nam tudi sporočite vaše predloge, namige in komentarje.